Wprowadzanie danych do programu FARA

Informacje do bazy danych można wprowadzić samodzielnie, bądź zlecić to zewnętrznej firmie lub osobie. Należy jednak pamiętać, że często są to dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, więc proces ich przetwarzania winien przebiegać w pełni zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Kościelnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (KIODO - kościelny odpowiednik RODO) opublikowanymi w dekrecie Konferencji Episkopatu Polski (https://opoka.org.pl/biblioteka/T/TA/TAI/KIODO/podrecznik2018-01.html).

Firma Signum-Net sama nie świadczy takich usług, natomiast współpracuje z Kancelarią Archiwistyczną G&T pp. Marcina Guzika i Roberta Twardowskiego, która posiada w tym zakresie wieloletnie doświadczenie poparte wieloma pozytywnymi opiniami. W czasie swojej pracy kancelaria ta skutecznie pomogła ponad 200 parafiom w całej Polsce, opracowując bazy danych w programie FARA, czy przeprowadzając inwentaryzacje kościołów i cmentarzy. Ich dotychczasowa praca i pełna transparentność gwarantuje najwyższą jakość usługi i pełną poufność, co potwierdzają m. in. posiadane rekomendacje.

Kancelaria Archiwistyczna G&T gwarantuje:

1. Bezpłatną i niezobowiązującą wycenę usługi;

2. Możliwie szybkie i pozbawione błędów wprowadzenie danych dzięki pracy wykwalifikowanych archiwistów;

3. Proces przetwarzania danych w pełni zgodny ze wszystkimi obowiązującymi normami prawnymi;

4. Bezpłatne przeszkolenie w zakresie działania Fary oraz wsparcie po zakończeniu wprowadzania danych;

5. Pełną mobilność.

Zachęcamy do kontaktu:

Kancelaria Archiwistyczna G&T Marcin Guzik i Robert Twardowski
al. A. Dygasińskiego 36/2 30-820 Kraków
tel. 504 605 215; 798 539 100
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
www.kancelarieparafialne.pl