Terminy realizacji zleceń - Fara

Terminy realizacji zleceń studia AGGA

Standardowo zlecenia realizowane są w terminie od 3 do 7 dni roboczych. W przypadku zamówienia pamiątek komunijnych, lub większych zleceń do 14 dni roboczych.

W trakcie realizacji zlecenia pracownia graficzna może kontaktować się kilkakrotnie z parafią i przekazywać projekty z poprawkami, celem ich akceptacji.

Produkcja  rozpoczyna się dopiero po zaakceptowaniu ostatecznej wersji projektu graficznego (wizualizacji).

Dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej (usługa przesyłka pobraniowa Poczta Polska 24)  trwa 1 dzień roboczy.

 

 

Nie jesteśmy pośrednikiem, który przyjmuje gotowe pliki graficzne i produkuje ich odbicia "tak, jak są". Praca naszego studia polega na takim opracowaniu projektu i wytworzeniu gotowego produktu, by jego jakość nie budziła zastrzeżeń ! .

 

Wszystkie materiały publikowane na tej stronie chronione są polskim i międzynarodowym prawem autorskim. Żadna część materiałów zawartych na tej stronie nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny) ani zamieszczana w Internecie i innych formach publikacji bez pisemnej zgody firmy SIGNUM-NET Włodzimierz Kessler. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie materiałów w całości lub w części bez zgody SIGNUM-NET stanowi naruszenie prawa i będąc zabronione pod groźbą kary może być  ścigane prawnie. Dołączone do oprogramowania FARA szablony graficzne, schematy graficzne okien, pliki komentarzy i inne materiały stanowią formę utworów literackich i ich kopiowanie i umieszczanie w innych programach komputerowych i utworach literackich jest równoznaczne z plagiatem. Rozwiązania organizacyjne i technologiczne oprogramowania FARA stanowią własność SIGNUM-NET.
Zastosowane w programie Fara schematy graficzne, topologia elementów i inne rozwiązania wymienione w sekcji "Prawa autorskie" nie mają związku z merytoryczną stroną zagadnienia i ich ewentualne kopiowanie i stosowanie w innych produktach jako świadoma działalność mająca na celu wprowadzenie w błąd klienta końcowego co do źródła pochodzenia kupowanego produktu stanowi naruszenie postanowień ustawy o zapobieganiu nieuczciwej konkurencji i jako przestępstwo podlega sankcjom karnym określonym w w/w ustawie.